|
SWiSH Forum Forum użytkowników programów SWiSH |
 |
SWiSH Max - Zdarzenie w Swishu o konkretnej godzinie
adam.albrycht - Wto 05 Gru, 2006 22:21 Temat postu: Zdarzenie w Swishu o konkretnej godzinie Witam. Mam prosbe i problem jak w temacie. Otoz chcialbym zrobic animacje, ktora "krecila by sie" w kolko do czasu az wg zegara systemowego nie nadejdzie godzina X a wtedy film przechodzi np do nastepnej sceny. zasada dzialania jak np. "on key press"
Bede bardzo wdzieczny jesli ktos wie jak to zrobic. Jesli ktos ma pomysl lub kiedykolwiek robil cos podobnego, prosze o info lub jakis przyklad, schemat lub wskazowki. Potrzebuje to na za tydzien. Z GORY DZIEKI!!
nugatt - Sro 06 Gru, 2006 00:56
http://www.czujny.webd.pl...load/clockz.rar
wykorzystaj zegarek i sprawdzaj Kod: | if godzina = ileś i minuty = równe ileś to... |
próbuj albo czekaj aż ktoś ci zrobi gotowca
adam.albrycht - Sro 06 Gru, 2006 14:39 Temat postu: Zdarzenie w Swishu o konkretnej godzinie dzieki za link i pomysl. Ja juz mam zegarek. Taki duzy okragly analogowy z tarcza. I on wlasnie jak sie odpali animacje to od razu "bierze" godzine z systemowego... Wiec widac ze jest jakas zaleznosc miedzy animacja a zegarkiem systemowym. No i jak teraz kazac animacji robic cos jesli wartosc zegarka systemowego przybiera dana wartosc XX:XX. Dzieki za poprzednia uwage i pomysl na skrypt ale nigdy sam skryptow nie pisalem i ciezko mi to podlozyc jakos na swoje potrzeby... Jesli by ktos mial pomysl ti prosilbym o pomoc w napisaniu takiego skryptu...
Z GORY DZIEKI !
nugatt - Sro 06 Gru, 2006 15:05
adam.albrycht napisał/a: | Wiec widac ze jest jakas zaleznosc miedzy animacja |
Kod: | onFrame (1,afterPlacedObjectEvents) {
start = new date();
godzina = start.gethours();
if (godzina<10) {
vargodz = "0"+godzina;
} else {
vargodz = godzina;
}
minuty = start.getminutes();
if (minuty<10) {
varmin = "0"+minuty;
} else {
varmin = minuty;
}
if (godzina == 16 && minuty == 03) {
trace("lol");
}
}
onFrame (2,afterPlacedObjectEvents) {
prevFrameAndPlay();
} |
romekrtk - Sro 06 Gru, 2006 15:12
ja to zrobilem podobnie jak nugatt tylko z elementem vizualnym.
Kod: | onFrame (1,afterPlacedObjectEvents) {
kwadrat._visible = false;
start = new date();
godzina = start.gethours();
if (godzina<10) {
vargodz = "0"+godzina;
} else {
vargodz = godzina;
}
minuty = start.getminutes();
if (minuty<10) {
varmin = "0"+minuty;
} else {
varmin = minuty;
}
if (godzina == 16 && minuty == 6) {
kwadrat._visible = true;
}
}
onFrame (2,afterPlacedObjectEvents) {
prevFrameAndPlay();
}
| wydaje mi sie ze bedziesz chcial cos na godziny wiec jesli tak to wywalic i bedzie dobrze
adam.albrycht - Sro 06 Gru, 2006 19:25 Temat postu: Zdarzenie w Swishu o konkretnej godzinie Wielkie dzieki za pomoc. DZIAŁA. Rewelacja. DOKLADNIE o to mi chodzilo... po prostu ekstra. Dodam tylko ze nie usuwam minut bo chodzi mi o dokladna godzine... Sylwester tuz tuz Aha, no i zmienilem sobie typ reakcji bo danej godzinie. przechodzi do nastepnej sceny. Jest ekstra... Wielkie dzieki...
zozio - Pon 26 Sty, 2009 20:26
Wiem że odgrzane ale jak zmusić animacje by kwadrat został wyświetlany do danej godziny a o godzinie powiedzmy 21:30 odpaliła się następna animacja?? Bo animacja znika już po minucie.
Tak wygląda kod
Kod: |
onFrame (1,afterPlacedObjectEvents) {
shifta._visible = false;
shiftb._visible = false;
shiftc._visible = false;
start = new date();
godzina = start.gethours();
if (godzina<10) {
vargodz = "0"+godzina;
} else {
vargodz = godzina;
}
minuty = start.getminutes();
if (minuty<10) {
varmin = "0"+minuty;
} else {
varmin = minuty;
}
if (godzina == 21 && minuty == 50) {
shifta._visible = true;
}
if (godzina == 21 && minuty == 52) {
shiftb._visible = true;
}
if (godzina == 21 && minuty == 54) {
shiftc._visible = true;
}
}
onFrame (2,afterPlacedObjectEvents) {
prevFrameAndPlay();
}
|
w załączniku wysyłam plik. Nie wiem jak spowodować by sprite shifta był odtwarzany do momentu następnego zdarzenia np o 6:30. Plik do pobrania pod adresem:
www.ny-styl.home.pl/shift.swi
wielkość 2.44 Mb
[ Dodano: Sro 28 Sty, 2009 17:54 ]
Dobra rozgryzłem ten skrypt. Dzięki wszystkim za pomoc.
|
|