SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

SWiSH Max - Kolejny problem ze zmiennymi i PHP'em

Syphar - Sro 29 Lis, 2006 15:50
Temat postu: Kolejny problem ze zmiennymi i PHP'em
Witam!

Może i to gdzieś było, ale mniej więcej od godziny 13 przekopuję się przez forum, szukajkę i google'a i dalej nie wiem jak to zrobić...

Mam zestaw swf+php - jego zadaniem ma być zapisanie jakiegoś tekstu o bazy danych (oczywiście do db zapisuje PHP, a swish ma wysyłać dane z Inputa do php). a następnie (najlepiej w tej samej scenie) odczytanie tegoż zapisu (i znów PHP odczytuje i wysyła do swisha)

Oba pliki w załączniku. Próbowałem z zapisem, odczytu nawet nie ruszyłem, bo i nic kompletnie na forum nie znalazłem na ten temat, a na swish-db jestem za słaby w angolu..

W załączniku moje obcene wypociny. Zaznaczam, ze jestem tylko grafikiem, ale mój programista uparł się jak osioł, że tak to się da zrobić. Pomóżcie... :P

nugatt - Czw 30 Lis, 2006 00:05

Syphar napisał/a:
Mam zestaw swf+php - jego zadaniem ma być zapisanie jakiegoś tekstu o bazy danych (oczywiście do db zapisuje PHP, a swish ma wysyłać dane z Inputa do php). a następnie (najlepiej w tej samej scenie) odczytanie tegoż zapisu (i znów PHP odczytuje i wysyła do swisha)
czyli działa mniej więcej jak ksiega gości. poszukaj tego
Syphar - Czw 30 Lis, 2006 11:12

Dzięki, rozwiązałeś mój problem, a pojawił się kolejny, i znó od rana googlizm i szukajizm a tu nic...

Mianowicie:

Jak już pobieram zmienne (z pliku PHP, txt, czy czego tam) to w pasku firefoxa wciąż mam napis przesyłanie danych z (server_na_ktorym_jest_plik). Da się to w ogóle ominąć? Jak dla mnie to to nie przeszkadza, ale znów w firmie uparli się, że tak ma nie być i koniec. A najgorsze jest to, że przeporwadzają już szukanie osoby na moje stanowisko znającej Flash (macromedia) bo twierdzą, że w swishu się tego nie da zrobić, a jak do tej pory byłem lepszy od flashowców:P

nugatt - Czw 30 Lis, 2006 12:26

Syphar napisał/a: