|
SWiSH Forum Forum użytkowników programów SWiSH |
 |
SWiSH Max - Co to jest sprite
siwy_007 - Nie 15 Paź, 2006 13:26 Temat postu: Co to jest sprite Na forum widze dużo tematów związanych ze SPRITAMI... chciałem poczytać troszke od podstaw o Swish'u ale niestety stronka główna sie nie ładuje... jestem początkujący i prosze o "łopatologiczne wytłumaczenie"...
Seb - Nie 15 Paź, 2006 14:01
sprite(inaczej duszek) daje to ze dzieją się niezależne animacje od innych które są np w innym duszku lub scenie, ale nie czytaj pierduł tylko zobacz sam na przykładach bo zgodzisz się ze mną ze najlepiej uczysz się w praktyce,
otwieraj okna które znalazłeś na forum lub pobaw się w swishu, w samplach powinny byc tam przyklady dzięki którym zrozumiesz przy chęci dzialania i poznania. pzdr
poza tym tu znajdzeisz podręcznik od podstaw:) --> :roland
siwy_007 - Wto 17 Paź, 2006 12:17
Uczę sie bardzo szybko i mam nadzieje ze złapie w kilka dni o co chodzi w swishu:) a propos duszków to zgadzam sie ze wiedza praktyczna najbardziej sie przydaje... dzieki za pomoc:)
[ Dodano: Wto 17 Paź, 2006 12:18 ]
Ale jak ktoś mógłby dać opis od podstaw na czym polega Sprite to prosze bardzo , ja juz pojąłem o co kaman ale taki wstęp dla początkujących by się przydał:) czekam na odpowiedzi
Seb - Wto 17 Paź, 2006 18:28
siwy_007 napisał/a: | Uczę sie bardzo szybko i mam nadzieje ze złapie w kilka dni o co chodzi w swishu:) a propos duszków to zgadzam sie ze wiedza praktyczna najbardziej sie przydaje... dzieki za pomoc:)
[ Dodano: Wto 17 Paź, 2006 12:18 ]
Ale jak ktoś mógłby dać opis od podstaw na czym polega Sprite to prosze bardzo , ja juz pojąłem o co kaman ale taki wstęp dla początkujących by się przydał:) czekam na odpowiedzi |
przecież Ci napisałem ://
po resztę do :roland
romekrtk - Nie 05 Lis, 2006 13:09