SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

SWiSH Max - Interpretacja kodu

maribt - Pią 29 Kwi, 2005 09:29
Temat postu: Interpretacja kodu
Witam
Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić łopatologicznie o co chodzi w tym (tzn. co do czego służy :D )
Kod:
    }
}
onFrame (7,afterPlacedObjectEvents) {
    prevFrameAndPlay();
}
onFrame (11,afterPlacedObjectEvents) {
    setLabel("image2");
    tellTarget (_root.masked_things.things) {
        _x -= 0;
        _x *= 0.8;
        _x += 0;
    }
}
onFrame (12,afterPlacedObjectEvents) {
    prevFrameAndPlay();
}
onFrame (16,afterPlacedObjectEvents) {
    setLabel("image3");
    tellTarget (_root.masked_things.things) {
        _x -= -200;
        _x *= 0.8;
        _x += -200;
    }
}
onFrame (17,afterPlacedObjectEvents) {
    prevFrameAndPlay();
}


Cała animacja jest tu

Z góry dzięki

maribt

JQ - Sob 30 Kwi, 2005 04:11
Temat postu: Re: Interpretacja kodu
maribt napisał/a:
Witam
Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić łopatologicznie o co chodzi w tym (tzn. co do czego służy :D )


Witam
Jestem tu nowy czyli bedzie to cos w stylu "z młodej piersi sie wyrwalo" :lol:

Wedlug mnie chodzi w tym przykladzie przedewszystkich o to by ograniczyć rozmiary pliku do minimum oraz zoptymalizować działanie danego projektu.
W swishu nie zostal uzyty zaden standardowy efekt typu move itp.. Przy uzyciu wiekszej ilosci obiektów moglo by to znacznie wplynąć na kb w swf :?

Obiecana ŁOPATOLOGIA - fragment kodu

}
Kod:
 onFrame (7,afterPlacedObjectEvents) {

na ramce (7, tego chyba nie chce tlumaczyc ale to cos w stylu “po umieszczeniu obiektu wydarzenia”
Kod:
    prevFrameAndPlay();

poprzednia ramka i ….
}
Kod:
 onFrame (11,afterPlacedObjectEvents) {

na ramce (11,…”….
Kod:
    setLabel("image2");

umieść etykietę ……… (punkt do którego odwoływał się będzie mp.. przycisk 2
Kod:
    tellTarget (_root.masked_things.things) {

odniesienie do obiektu oraz przesłanie instrukcji („ścieżka” do - w tym przypadku”Sprite ze zdjęciami” czyli katalog główny(_root).”podkatalog”(masked_things).oraz (things)
określenie pozycji obiektu
Kod:
        _x -= 0;   

Kod:
        _x *= 0.8;  np. szybkość przsunięcia

Kod:
        _x += 0; 

:roll:
Jezeli cos namieszalem, bardziej zagmatwałem itd. SORRY

pozdro

maribt - Sob 30 Kwi, 2005 17:06

Witam

Dzięki za pomoc.

Pozdrawiam

tAboon - Sob 30 Kwi, 2005 17:13

Ab y łatwiej zrozumieć skrypt, który jest wykonywany, możesz sobie otworzyć zakładke DEBUG oraz obejrzeć wykonywany swf z zaznaczoną opcją ECHO SCRIPT i z odznaczoną tą opcją. i tam przeglądać jaka akcja jest wykonywana. podekjrzewam, że dzięki temu będzie zdecydowanie szybciej i łątiwej wszystko zrozumieć.
maribt - Sob 30 Kwi, 2005 18:36

Dzięki tAboon, fajny pomysł.

Pozdrawiam

[ Dodano: Pon Maj 09, 2005 10:50 pm ]
Problem rozwiązany - zamykam temat


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group