|
SWiSH Forum Forum użytkowników programów SWiSH |
|
Skrypty do programu SWiSH2 i SWISHmax - Wykorzystane zmiennych do tworzenia nowych obiektów
brzoza-80 - Sro 27 Wrz, 2006 20:44 Temat postu: Wykorzystane zmiennych do tworzenia nowych obiektów Chce utworzyć 100 nowych spritów, wykorzytuje do tego funkcje duplicateSprite.
W niej należy podać uniklną nazwę nowego obiektu. Tu chciałbym wykorzystać zmienną z pętli, która odpowiada za kolejne jej iteracje. No i tu pojawia się prolem bo tej zmiennej nie można wykorzystać. Próbowałem też dodać string przed tą zmienną np. "g" co powinno dać nazwy g1, g2, g3 ... ale też nie pomogło.
Chciałem też użyć funkcji eval() lecz też bez większego sukcesu.
W tym wszystkim będę korzystał z bazy dancyh w postgresie, może to Wam pomoże w udzieleniu jakiś podpowiedzi.
Macie może jakiś pomysł??
Brzoza
krzyked - Pon 02 Paź, 2006 19:16
Zobacz ten temat tutaj.Fajny skrypcik duplikujący sprity,wykorzystuje pętle for ()tutaj.
|
|