|
SWiSH Forum Forum użytkowników programów SWiSH |
 |
SWiSH Max - Zmienna
magic1001 - Sro 27 Wrz, 2006 08:10 Temat postu: Zmienna Jak w tym kodzie
Kod: | onLoad () {
zmienna=1;
zdjecie1._visible = 1;
} |
podstawić zmienną za 1 która jest za zdjecie Chodzi mi o to żeby liczba za zdjecie była pobierana ze zmiennej zmienna.
roland - Czw 28 Wrz, 2006 11:22
A może tak:
Kod: | onLoad () {
zmienna=0;
zdjecie1._visible = 1;
zdjecie1._visible = zmienna;
} |
Ale domyślam się, że chcesz podstawić pod zmienną zmienna=2 i po podstawieniu wychodzi Ci, że podstawił 1?
Dzieje się tak dlatego, że zdjecie1._visible może przyjąć tylko wartość 0 (obiekt niewidoczny) lub 1 (widoczny)
magic1001 - Czw 28 Wrz, 2006 13:54
Chodzi mi o to że mając np. 2 zdjęcia w animacji decydować za pomocą zmiennej które ma być wyświetlane. Da się to zrobić?
stefcio - Czw 28 Wrz, 2006 14:35
da sie:
Kod: | if (zmienna=1){zdjecie_1._visible=1;}
else {zdjecie_1._visible=0}
else if (zmienna=0){zdjecie_2._visible=1;}
else {zdjecie_2._visible=0} |
magic1001 - Pią 29 Wrz, 2006 11:29
A jakbym miał np. 50 zdjęć to idzie jakoś wygenerowac ten kod żeby niebyło tyle pisania?
|
|