SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

SWiSH Max - Jak zrobić przewijany tekst po najechaniu myszką na suwaki?

milka3 - Sro 26 Lip, 2006 16:25
Temat postu: Jak zrobić przewijany tekst po najechaniu myszką na suwaki?
Jak w temacie. Nie potrafię tego zrobić, bo jestem zielona :oops:
Używam SwishMaxa. W załączniku zwykłe suwaki. Co trzeba zrobić, żeby tekst się przewijał po najechaniu myszką na suwaki jak TUTAJ
HELP :cry: Czy mógłby ktoś zmienić ten załącznik? Baaaardzo proszę :cry:

Delvin - Sro 26 Lip, 2006 18:32

Proszę bardzo, myślę że powinno Ci się to przydać ;-)
Liczę na przycisk - pomógł ;-) pozdro

milka3 - Sro 26 Lip, 2006 18:47

Ściągnęłam, rozpakowałam i sprawdziłam :cry: Ale ten tekst się nie przewija po najechaniu myszką na suwak, tylko dopiero wtedy, kiedy się na suwaki klika :cry: :cry: :cry:
Może gdzieś jest błąd? :roll:
:(

Delvin - Sro 26 Lip, 2006 18:48

no cóż..... chyba nie do końca przeczytałem Twoją prośbę ;-) sorka, musisz zmienić w skrypcie buttonów on press na on rollover i wszytsko będzie grało ;-)
milka3 - Sro 26 Lip, 2006 19:21

Zmieniłam on press na on rollover i tekst się przesuwa po najechaniu myszką, ale nie ma płynności :cry: Trzeba co chwile najeżdżać myszką na suwak, żeby tekst sie przesunął kilka mm. Nie ma tego efektu, jak na stronce do której link podałam :cry:
Tak czy inaczej, w pewien sposób pomogłeś, a więc wielkie dzięki za chęci. Juz klikam POMÓGŁ :wink:
A może jeszcze jakaś rada, albo przykład? HELP :roll:

krzyked - Sro 26 Lip, 2006 22:31

Zmieniłem kody dla buttonów w twoim pliku z
Kod:
on press
na
Kod:
on rollover
Teraz powinno działać prawidlowo.

milka3 - Sro 26 Lip, 2006 23:02

Wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelkie dzięki :)
Teraz działa!!!!!!!!!!!!!!
Super :oops:
Klikam POMÓGŁ :wink:

To taka prawie sąsiedzka pomoc :P Co tam słychać w Trzebnicy? Własnie jutro się wybieram 8)

wormie - Czw 27 Lip, 2006 11:34