SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

Webdesign, HTML, technologie - ile moze kosztować taka stronka

emce - Sro 26 Lip, 2006 13:34
Temat postu: ile moze kosztować taka stronka
witam nie wiem czy wybrałem odpowiedni dział do zamieszczenia tego postu...
wiec jesli sie pomyliłem to prosze modelatorów o przeniesienie....

mam pytanko ile moógł wziąśc webmaster za wykonanie takiej stronki
http://www.architekturaprocesorow.yoyo.pl/

chciałem mieć własną stronke we flash ale jestem zielony i chciałbym wiedzieć na jakie koszty musze sie nastawić....

pozdrawam z góry dzienki za posty

JuRgEn - Sro 26 Lip, 2006 13:56

Napewno chcialbyś kupić taką stronę ? "TAKĄ" stronę ? szczerze mówiąc nawet dla osoby nic nie umiącej w tym temacie było by to kilka dni pracy i efekt podobny, no to też zachęcam do lektury tutoriali na forum i stronie głownej !

Wszystko zaleźy od wyglądu, dopracowania strony itd, licz około kilu stów 300-400 :P
Odwiedź stronę www.templatemonster.com żeby zorientować się w cenach,
napisz temat w zleceniech,
poprzeglądaj dział "Moja strona w SWiSH-u" jest tam kilka serwisów tworzących strony, napewno się dogadasz :]

emce - Sro 26 Lip, 2006 14:32
Temat postu: hymm...
...ale ta grafiaka to raczej nie była prosta w wykonaniu...
w kazdym razie dzięki za informacje....
co do toturiali przejze - moze sieczgoś naucze i zaoszczędze kilka złotych

nugatt - Sro 26 Lip, 2006 14:58

emce napisał/a:
...ale ta grafiaka to raczej nie była prosta w wykonaniu...
góra jeszcze ładna ale menu i ten tekst to 2-3 klasa
maribt - Sob 05 Sie, 2006 14:05

Podepnę się pod temat :)
Właściwie juz pytałem na innych forach ale chciałbym też znać wasze zdanie: