SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

SWiSH Max - Zewnętrzne zdjecie i zoom

futerM - Pon 08 Maj, 2006 22:20
Temat postu: Zewnętrzne zdjecie i zoom
Witam Wszystkich.
Jestem początkującym użytkownikiem swisha i mam taki problem:
Galeria zdjęć jest wczytywana z zewnętrznego pliku .txt i wszystko jest ok ale potrzebuję zrobić jeszcze coś otóż żeby na tym wczytanym już zdjęciu po najechaniu myszką powiększyło się ono powiedzmy o 20 % jak to zrobić.
proszę o pomoc
pozdrawiam :(

nugatt - Wto 09 Maj, 2006 09:07

np.
Kod:
on (rollOver) {
    mainload._xscale = 120;
    mainload._yscale = 120;
}
on (rollOut) {
    mainload._xscale = 100;
    mainload._yscale = 100;
}

zrób pod spritem, do którego ładujesz zdjęcia (tutaj mainload) guzik z tym skryptem

futerM - Wto 09 Maj, 2006 23:11

nugatt napisał/a:
np.
Kod:
on (rollOver) {
    mainload._xscale = 120;
    mainload._yscale = 120;
}
on (rollOut) {
    mainload._xscale = 100;
    mainload._yscale = 100;
}

zrób pod spritem, do którego ładujesz zdjęcia (tutaj mainload) guzik z tym skryptem


Niestety jestem zbyt cienki w te klocki, mam sprita w nim shape w który wchodzą zdjęcia, gdzie mam zrobić ten button, gdy robię w tym moim spricie nie działa niestety. ):-(

nugatt - Sro 10 Maj, 2006 08:23

masz 'gotowca'. trochę się zmieniło
Kod:
on (rollOver) {
    mainload._xscale = 120;
    mainload._x = mainload._x - 32;
    mainload._yscale = 120;
    mainload._y = mainload._y - 24;
}
on (rollOut) {
    mainload._xscale = 100;
    mainload._x = mainload._x + 32;
    mainload._yscale = 100;
    mainload._y = mainload._y + 24;
}
te liczby 32 i 24 to 10% długości sprite'a, do którego ładujesz, czyli wielkość twoich zdjęć. preloadera do zdjęć zrób sam.

lord_Weiss - Sro 10 Maj, 2006 18:57

hmm, a w jaki sposób zrobić zdjęcia ładowane z zewnątrz ?? ?
nugatt - Sro 10 Maj, 2006 19:11

tak jak ładowanie zewnętrznego *.swf
futerM - Sro 10 Maj, 2006 21:18

nugatt napisał/a:
masz 'gotowca'. trochę się zmieniło
Kod:
on (rollOver) {
    mainload._xscale = 120;
    mainload._x = mainload._x - 32;
    mainload._yscale = 120;
    mainload._y = mainload._y - 24;
}
on (rollOut) {
    mainload._xscale = 100;
    mainload._x = mainload._x + 32;
    mainload._yscale = 100;
    mainload._y = mainload._y + 24;
}
te liczby 32 i 24 to 10% długości sprite'a, do którego ładujesz, czyli wielkość twoich zdjęć. preloadera do zdjęć zrób sam.


Dzięki nugatt jesteś wielki, jeszcze raz serdeczne dzięki za pomoc. :lol:

nugatt - Sro 10 Maj, 2006 21:36

już kiedyś wspominałem. jestem duży. metr 90 cm, 100 kg.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group