|
SWiSH Forum Forum użytkowników programów SWiSH |
 |
SWiSH Max - Zewnętrzne zdjecie i zoom
futerM - Pon 08 Maj, 2006 22:20 Temat postu: Zewnętrzne zdjecie i zoom Witam Wszystkich.
Jestem początkującym użytkownikiem swisha i mam taki problem:
Galeria zdjęć jest wczytywana z zewnętrznego pliku .txt i wszystko jest ok ale potrzebuję zrobić jeszcze coś otóż żeby na tym wczytanym już zdjęciu po najechaniu myszką powiększyło się ono powiedzmy o 20 % jak to zrobić.
proszę o pomoc
pozdrawiam
nugatt - Wto 09 Maj, 2006 09:07
np.
Kod: | on (rollOver) {
mainload._xscale = 120;
mainload._yscale = 120;
}
on (rollOut) {
mainload._xscale = 100;
mainload._yscale = 100;
}
|
zrób pod spritem, do którego ładujesz zdjęcia (tutaj mainload) guzik z tym skryptem
futerM - Wto 09 Maj, 2006 23:11
nugatt napisał/a: | np.
Kod: | on (rollOver) {
mainload._xscale = 120;
mainload._yscale = 120;
}
on (rollOut) {
mainload._xscale = 100;
mainload._yscale = 100;
}
|
zrób pod spritem, do którego ładujesz zdjęcia (tutaj mainload) guzik z tym skryptem |
Niestety jestem zbyt cienki w te klocki, mam sprita w nim shape w który wchodzą zdjęcia, gdzie mam zrobić ten button, gdy robię w tym moim spricie nie działa niestety.
nugatt - Sro 10 Maj, 2006 08:23
masz 'gotowca'. trochę się zmieniło Kod: | on (rollOver) {
mainload._xscale = 120;
mainload._x = mainload._x - 32;
mainload._yscale = 120;
mainload._y = mainload._y - 24;
}
on (rollOut) {
mainload._xscale = 100;
mainload._x = mainload._x + 32;
mainload._yscale = 100;
mainload._y = mainload._y + 24;
} | te liczby 32 i 24 to 10% długości sprite'a, do którego ładujesz, czyli wielkość twoich zdjęć. preloadera do zdjęć zrób sam.
lord_Weiss - Sro 10 Maj, 2006 18:57
hmm, a w jaki sposób zrobić zdjęcia ładowane z zewnątrz ?
nugatt - Sro 10 Maj, 2006 19:11
tak jak ładowanie zewnętrznego *.swf
futerM - Sro 10 Maj, 2006 21:18
nugatt napisał/a: | masz 'gotowca'. trochę się zmieniło Kod: | on (rollOver) {
mainload._xscale = 120;
mainload._x = mainload._x - 32;
mainload._yscale = 120;
mainload._y = mainload._y - 24;
}
on (rollOut) {
mainload._xscale = 100;
mainload._x = mainload._x + 32;
mainload._yscale = 100;
mainload._y = mainload._y + 24;
} | te liczby 32 i 24 to 10% długości sprite'a, do którego ładujesz, czyli wielkość twoich zdjęć. preloadera do zdjęć zrób sam. |
Dzięki nugatt jesteś wielki, jeszcze raz serdeczne dzięki za pomoc.
nugatt - Sro 10 Maj, 2006 21:36
już kiedyś wspominałem. jestem duży. metr 90 cm, 100 kg.
|
|