|
SWiSH Forum Forum użytkowników programów SWiSH |
 |
SWiSH Max - dziwna ramka przy wyświetlaniu swf w IE
studioIP - Czw 27 Kwi, 2006 17:19 Temat postu: dziwna ramka przy wyświetlaniu swf w IE Proszę o pomoc bo nie wiem dlaczego pojawia się dziwna ramka wokoło animacji umieszczonej na stronie. Ramka pojawia się tylko w IE, ale jest uciążliwe bo zaczyna się animacja dopiero po kliknięciu na obiekt. Oto adres http://www.studio-ip.pl/kosciol_baptystow/ bardzo prosżę o pomoc bo od 2 dni się nie mogę z tym uporać.
Plik utworzony w swish max, być może że mam włączoną jakąś opcję, a nie mam dużego doświadczenia w pracy na tym programie. Z góry dziekuje za pomoc.
erbe - Czw 27 Kwi, 2006 18:41
1) Jaka animacja?
2) Gdzie ta ramka??
dzikul - Czw 27 Kwi, 2006 18:51
Elo.
Hmm.. pewnie ostatnio pobierales aktualizacje do XP.. Tez mam cos takiego.. troche uciazliwe.. ale co tam:) pozdr:)
studioIP - Czw 27 Kwi, 2006 18:55
erbe napisał/a: | 1) Jaka animacja?
2) Gdzie ta ramka?? |
Animacja jest w menu. Ale ramka pojawia sie tylko w IE, i nie mam pojęcia dlaczego.
Być może jest to związane z jakąś kretyńską aktualizacją XP, ale dlaczego pojawia sie to tylko na tej stronie?
Radjon - Pią 28 Kwi, 2006 10:42
Winne jest amerykańskie popi... (albo inaczej: zdrowo niezdrowe) prawo patentowe.
Jakaś firma opatentowała możliwość automatycznego odpalania programów (czyli animacji we flash'u też) w przeglądarkach internetowych i teraz zażądała od MS zapłaty za możliwość korzystania z tego patentu
MS wyszedł z założenia, że płacić to nam a nie my - tak więc musisz kliknąć na każdej animacji aby ją uaktywnić ... lub przejść na FireFoxa co gorąco polecam
PS
Może ktoś, kiedyś zrobi nieautoryzowaną łątkę do IE aby zlikwidować ten problem ... ale na razie nic o tym nie słyszałem.
buber - Pią 28 Kwi, 2006 11:39
witam
na oficjalnym forum masz podane pare rozwiazan np.
dodajesz miedzy znacznikami <head>...</head>
Kod: |
<!--[if gte IE 6]>
<script src="dynActiveX.js"></script>
<![endif]-->
|