|
SWiSH Forum Forum użytkowników programów SWiSH |
|
Moja strona w SWiSH-u - Bannery
Mariusz - Czw 31 Mar, 2005 20:11 Temat postu: Bannery Jest to stronka z robionymi bannerkami przeze mnie o tematyce różnej.Z czasem będzie ich przybywało więcej
Pozdr
kriss - Pią 01 Kwi, 2005 09:41
a mógłbyś króciutko opisać jak zrobić taki baner , chodzi mi o ten o kompach...tak w kilku zdaniach tylko by naprowadzić , jestem kompletnym laikiem...
Mariusz - Sob 02 Kwi, 2005 02:01
Witam.A więc wstawiasz jakies napis i nadajesz efekt np "fade in",potem tworzysz tło w jakimś edytorze graficznym ( ja uzywam paint shop pro) tło zaznaczasz jako transparent,sciągasz fotke jakąs do edytora i eksportujesz ją jako plik *png (mozesz tez jako gif ale nie polecam bo gify mają 256 kolorów tylko) wklejasz ten plik *png do Swisha,robisz kopie pliku-teraz mamy dwa indtyczne zdjęcia,jedno z nich robisz całkiem białe ( zaznaczasz na osi czasu "place" prawym myszy,pokaze sie semaforek,wchodzisz w niego i w zakładce "color" ustawiasz na "white".Na koniec nadajesz tym dwóm zdjęciom efekt np "slide in from left" przy czym fotce "wybielonej" dodatkowo kilka efektów nim sie pojawi "place/remove/place" na osi czasu - powstanie wtedy efekt migania.Mam nadzieje ze jakoś udało mi sie to sensownie wytłumczyć
Pozdr
kriss - Sob 02 Kwi, 2005 13:20
dziękuje bardzo za podpowiedź ..zaczynam zabawe:)
maribt - Sob 23 Kwi, 2005 08:12
słabe te banery
Mariusz - Sob 23 Kwi, 2005 15:52
Cóz bannery jak bannery,zazwyczaj w bannerach nie ma nic nadzwyczajnego - pojawiający sie lub znikający ew poruszający tekst lub jakiś motyw ( nie wiem czy to zauwazyłeś)do wyjątków nalezy wg banner swisha(cakiem niezła robota),który był wczesniej na samym dole no i bannerek Mario_online jest tez całkiem niezły...
Pozdr
maribt - Sob 23 Kwi, 2005 22:19
Mariusz napisał/a: | nie wiem czy to zauwazyłeś |
zauważyłem