SWiSH Forum
Forum użytkowników programów SWiSH

SWiSH Max - tworzenie strony

HateToFeel - Czw 06 Kwi, 2006 20:20
Temat postu: tworzenie strony
witam chcialbym zrobic taka strone:
http://www.swishzone.com/...ite09/main.html
prosze o rady i wskazowki jak to zrobic

erbe - Czw 06 Kwi, 2006 21:45

Zacznij od czegoś prostszego.
maciey75 - Pią 07 Kwi, 2006 06:59

rozpykaj zalacznik a dasz rade :wink: , gdzies to jest w postach ale nie moge wynorac

pzdr
m.

Piotr - Pią 07 Kwi, 2006 07:57

Dobrze robi ze ćwiczy na layach "z wyzszej półki" ...
Powodzenia ...
... :-D=

erbe - Pią 07 Kwi, 2006 10:23

Ta, tylko ja mam już powoli dosyć postów postów typu "wytłumaczcie wszystko krok po kroku bo nic z tego nie rozumiem".
nugatt - Pią 07 Kwi, 2006 10:33

"...bo jestem zielony..."
każdy był

Piotr - Pią 07 Kwi, 2006 11:35

erbe - jeśli masz juz dość. to nie tłumacz :D , nikt Cię do tego nie zmusza i nie nałożył na Ciebie takiego obowiazku.

Tak to juz jest na forach ze ciągle przychodzą "... bo jestem zielony" i to dla nich (miedzy innymi) są wszystkie te nasze posty ...

... pozdrawiam wszystkich "zielonych", do których i siebie zaliczam ... :-D=

HateToFeel - Pią 07 Kwi, 2006 11:48

milo bajerka sie kreci :-b ale moze przejdzmy do meritum:
1. skad moge pobrac sama ramke
2. jaki to jest efekt przesuwania sie podstron
3. czy w swish'u moge wpisywac tekst w kolumnach, czy tylko po jedym wersie, bo nie moge znalezc tej opcji
pozdro

nugatt - Pią 07 Kwi, 2006 11:59

trzeba wejść w opcje tekstu -> dimensions a potem kliknąć na guzik z 2 strzałkami
erbe - Pią 07 Kwi, 2006 14:31

Piotr napisał/a:
erbe - jeśli masz juz dość. to nie tłumacz :D , (...) itd. itp.